15 noiembrie 2008

Solutie Pentru Criza!


Am intrat si eu pe unul dintre favoritele mele site-uri de stiri online autohtone, sa vad ce si cum se mai intampla in tara si in strainatate. Daca mariti imaginea de mai sus, cred ca prima reactie a Dvs. va fi similara cu cea a brokerilor cand a cazut Lehman Brothers.

Angajatii Avioane Craiova trimisi acasa, impreuna cu cei de la Dacia Romania, in judetul Dolj 17 companii anunta disponibilzari de personal, vanzarile de masini noi impreuna cu finantarile leasing au scazut semnificativ, Ceramica Iasi va opera cu aproape jumate din personal, profitul Policolor si Romcarbon scade cu 47%, iar problemele continua si peste hotare (Germania si Bulgaria).

O perioada mai dificila, in care totusi, firmele trebuie sa aiba profit, si totodata reclame pentru noile produse, sa mentine relatia cu clientii si sa comunice strategiile companiei si a produselor.

O perioada, in care advertising-ul nu trebuie uitat sau neluat in considerare, fapt ce poate genera mult mai mari pierderi pentru aceste companii. Totusi, bugetul pentru reclame ramane restrans, iar solutia ramane advertising-ul online, de tip AdWords (fiind cel mai raspandit, datorita cotei de 92% a motorului de cautare Google in Romania), care permite companiilor solutii complete de online marketing, incepand de la 50-60 euro pe luna.

Iar despre audienta, target si eficienta...cred ca domnul Razvan Capatina va convinge in blogul lui.

Niciun comentariu: