1 noiembrie 2008

Webolution 3.0.0.1

In primul rand, cine suntem si ce facem: Doi tineri mai “deschisi” spre inovatie cu experienta in online media/advertising si respectiv in PR. Unul dintre noi a ajuns la varsta de 23 de ani sa fie implicat in coordonarea unei echipe de 10 asociati intr-o companie multinationala de renume, iar celalalt - 22 de ani - lucreaza ca business analyst la o firma de software ERP, avand in CV printre altele o colaborare cu Google Londra si Budapesta, pe partea AdWords si Google Enterprise Solutions.

Am inceput acest blog, pe tema web 2.0 si evolutia internetului ca mediu online, in primul rand pentru ca penetrarea online a trecut de pragul critic de 30% (unii considera ca a ajuns si la 50% - sa fim seriosi), pe de alta parte, deja, unii au inceput sa-si dea seama ca internetul nu inseamna doar Yahoo! Messenger, hi5 si alte mizerii, ci ofera posibilitati de dezvoltare a individului. Totusi, mai este o cale lunga de parcurs pana cand toti vor intelege adevarata valoare a internetului in tara noastra...si ne-am gandit sa le oferim si noi ceva acestor oameni, daca tot ne miscam in domeniu.

Niciun comentariu: