7 decembrie 2008

Cloud Calendar Integration



Am primit cateva mail-uri si intrebari legate de Google Apps, descris intr-un post anterior, si anume, cum poate fi integrat in sistemul de operare (Mac OS sau Windows), si care-i treaba de fapt cu firmele care il folosesc (peste 1 milioane in prezent).

Un exemplu foarte simplu (vor urma si altele) este Google Calendar, pe care-l folosesc si eu fiecare zi, oferindu-mi o flexibiliate si manevrabilitate excelenta, impreuna cu un plug-in instalat in Apple iCal (presupun ca si pentru Windows exista, doar ca eu nu m-am atins de PC de vreo 2 ani).

Scenariu: sunt la serviciu sau ma duc undeva cu masina, si n-am laptop-ul meu personal la mine. Cineva ma suna, stabilim o intalnire, si ar trebui sa-l am notat in calendarul meu personal. Google Calendar, dupa ce ma loghez si fac un entry online, sincronizeaza automat cu calendarul offline (sau invers, ma rog), din sistemul de operare de pe Mac-ul meu personal, si imi permite sa am toate notitele facute "pe drum", acasa asa cum ar vrea si mama :) La fel, daca esti in masina, si ai un mobile browser cu tine. Bineinteles, sincronizarea functioneaza vice-versa.

Si daca nici asta nu e de ajuns, Google permite notificarea gratuita a user-ilor prin SMS, de evenimentele din calendar. Incercati si convingeti-va!

Niciun comentariu: