9 martie 2009

Digital Outlook Report '09

Cei de la Razorfish in fiecare an publica un "Digital Outlook Report" care contine printre altele trend-urile online si digitale din lumea advertising-ului si mai recent web 2.0. Cateva trend-uri care merita urmarite in viitor pentru advertiseri:
  • Va capata importanta diferentierea mediilor de advertising si masurabilitatea acestora
  • Cautarea (Search Engine) nu va ramane imuna in fata crizei. A nu se intelege in sens negativ. Cei de la Google afirma (subliniat si de statisticile din ultimele 3 luni) ca in perioda crizei numarul cautarilor a crescut significant, datorita atentiei sporite fata de cumparaturi, decizii, etc.
  • Social Marketing-ul Influentat va iesi mai mult la iveala
  • Va capata atentia Open Ad Exchange-ul
  • Lumea mobila va deveni mult mai inteligenta
  • Cercetarea si masurarea va intra in era digitala
  • Portabilitatea si interfetele tip touch vor crea noi posibilitati proprietarilor de continut
  • Segmentul Social Advertising-ului va creste
  • Televiziunea si modul de viata "on-demand" va creste significant
Cam astea ar fi cele mai importante. Merita luate in considerare daca ne gandim sa investim in brand-building si online advertising.

Niciun comentariu: