22 februarie 2009

Great To Have a Blog


Merita sa ai un blog, despre domeniul de activitate in care opereaza afacerea ta! Prin intermediul reclamelor AdWords afisate in codul AdSense, nu numai ca am reusit sa dau de cele mai mari concurente pe piata, si sa aflu de noutatile pe acest segment (cel mai recent de e-projects, e tareee), mai scot si bani din click-uri, iar unii ma si contacteaza pentru sfaturi, intrebari si asa mai departe. Ba, am gasit si parteneri de afaceri prin intermediul acestui blog. 

In tarile occidentale, multi dintre tineri sunt angajati pe baza blog-urilor proprii - bineinteles, daca acestea au de a face cu domeniul companiei. Pe profilul LinkedIn dupa studii si experienta, primul lucru ce se ia in considerare de angajator e weblog-ul sau site-ul utilizatorului. Mi s-a pus aceasta intrebare si la interviul Google, de catre Industry Manager, si chiar in fata mea s-a apucat sa citeasca blog-ul respectiv (nu e vorba despre webolution 3.0).

Daca mergem mai departe, ajungem chiar la servicii de microblogging, precum Twitter, care la randul lui iti ofera posibilitatea de a-ti publica ideile instantanee, si care te aduce mai aproape de cei din acelasi domeniu de interes...iar daca prin propriile idei atragi atentia unor antreprenori, ai sanse bune sa ajungi in biroul lor in cel mai scurt timp. Pare distanta idea, insa nu e.

Dar ce este blog-ul de fapt? Aparitia lor, le-a permis utilizatorului "de rand" sa publice continut pe web fara a avea experienta in (X)HTML sau fara a fi un geek in domeniu. Trend-urile sociale generate de acest fenomen, au schimbat mult cultura online si viata multora, pentru ca ce vrem cu totii de fapt: sa fim auziti, si sa devenim cunoscuti prin gandurile si ideile proprii...iar instrumentul primordial ramane blog-ul, deocamdata.

Niciun comentariu: