18 februarie 2009

Behind Google, All You Need To Know


Lehel, de la brandMor m-a contactat azi cu o intrebare simpla: ce informatii mai "delicate" pot sa-i ofer legat de Google si evolutia acestuia, ca resursa pentru un studiu de caz in viitorul apropiat? Raspuns: sunt multe, pe care le-am descris in posturi anterioare, si am vorbit destul de detaliat despre procesul de interviu la Google in doua posturi diferite. Am vorbit si despre restructurarea din companie si despre efectele acestuia asupra evolutiei pietei online...deci am atins cele mai mari capitole legate de gigant. A ramas doar un singur lucru, o prezentatie legata de Google, facut de cei de la FaberNovel, care dezvaluie multe "secrete" (nu-s secrete de fapt, doar nu-s informatii relevante pentru toata lumea) legate de trecutul si viitorul companiei. Se clarifica totodata si conceptul de "voice stealing", despre care am vorbit in mai multe posturi.

34 de slide-uri, pline de informatii, care contribuie la o intelegere mai profunda a tot ceea ce este si inseamna Google. Unele slide-uri sunt chiar supraincarcate, dar merita sa le parcurgeti cu atentie si sa alocati timp acestei prezentatii. Cum am mai mentionat...informatia, ceea mai scumpa resursa in ziua de azi.

Niciun comentariu: