27 ianuarie 2009

BlogBooks - A New Era


Am vazut cu totii faptul ca The NY Times nu mai face profit de luni de zile, iar cei de la LA Times au marturisit ca segmentul online este cel care alimenteaza financiar versiunea imprimata. De vina, bineinteles online media! Eu, personal nu neg acest lucru, cert este insa ca atata poluare cat provoaca media tiparita, nu cred ca mai poate genera alt mediu de pe acest segment. In primul rand hartia (ma refer la copacii taiati), in al doilea rand colorantii cu care se lucreaza, si nu in ultimul rand gunoiul adunat din aruncarea ziarelor, revistelor, etc.

In fine, ne-am impacat si cu acest lucru, si nu pare deranjant pentru nimeni, deci putem merge mai departe. Am clarificat faptul ca online media "omoara" printed media. Cum ramane insa cu noile tendinte? De exemplu: BlogBook-uri. Asistam la un fenomen, care pare sa intoarca tot ceea ce a inceput revolutia mediei online. Exista deja numeroase site-uri de specialitate care contra unei sume nesemnificative (5-15$) iti transforma blogul intr-un mediu printat, cu alte cuvinte intr-o carte, care dupa ce capata un ISBN, poate fi revandut in orice retea de magazine (atat online cat si fizic). Pornind de la aceasta idee, si luand in considerare numarul blogurilor de specialitate, cred ca vom avea de a face in cateva luni cu un nou raft in magazinele de carti: "Economie", "Filozofie", "Literatura", "Bloguri", "Istorie"...Pare a fi interesant!

Niciun comentariu: