25 ianuarie 2009

The NORC Project


Tot respect fata de baietii de la NORC. Intr-un post anterior am vorbit despre masinutele Google care au aparut pe strazile din Bucuresti. Ei, am aflat ulterior ca nu e sigur ca erau masinile gigantului, ci mai degraba apartineau proiectului NORC. Speculatii bineinteles, dar cert este ca avem de a face cu un model de street view foarte detaliat si bine conceput. Putem regasi printre altele, orase precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Timisoara, Sibiu, Pitesti, etc, si tari precum Cehia, Austria, Polonia, Slovacia, etc. Pozele erau facute vara trecuta (majoritatea) si rezolutia este destul de mare, iar navigarea e usoara.

Oricum, proiectul e deocamdata in stadiu beta, dar spor la treaba si respect! Asemenea initiative trebuie incurajate si promovate!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Apropo de proiectul noroc.ro,
intamplator am dat si eu peste el si la fel de intamplator peste poza asta: http://twitpic.com/1f35e
Era pe o strada din cj. Sincer eu inca nu am vazut autobuzu asta in cluj-napoca.:))
Ma intreb cum pun ashtia pozele pe hartile oraselor ? chiar nu se uita ce pun ?

. spunea...

ce tareeee =)) pai da, algoritmul lucreaza, iar ei nu prea verifica rezultatele. oricum, romania, tara tuturor posibilitatilor ;))

Anonim spunea...

Navigarea nu e deloc usoara, iar proiectul nu e nici pe departe bine conceput din punctul de vederea a GUI / usability. In schimb, de admirat faptul ca au reusit sa faca poze atat de detaliate. Poate in itmp vor imbunatati interfata (si vor gasi si o utilitate proiectului?)